torsdag 11 december 2014

Färgstark

Många saker görs via Internet som när jag leta gröna nyanser och föll för
en mörkgrön som skulle smälta fint in i naturen.
 
Gubben kom hem med 10 liter illgrön nyans som är otroligt Färgstark speciellt
om solen lyser på den och var långt ifrån det jag såg på min dator
 och inte vad jag vill ha på en liten stuga!
 
Tur att affären hjälpte oss att rädda resten av färghinken så det skulle likna
vad som kan tänkas bli målat på stugan vid sjön nästa år!
 
69 Färgstark    (360 av 365)

3 kommentarer:

  1. Grön är skönt, men i rätt nyans ;)

    SvaraRadera
  2. Ja vilken överraskning. Har en väninna som uppmanade mig att kontrollera om klänningen hade baksida när jag handlade på nätet. Hon hade råkat ut för baksidelös klänning.

    SvaraRadera
  3. Tur att affären kunde bryta så det blev rätt nyans. Det hade nog blivit lite väl grönt på stugan annars.
    Kram/Kicki

    SvaraRadera