tisdag 18 mars 2014

Löfte

Här kommer lite extra teman idag så jag kommer lite före schemat!
Naturen under helgen var ett Löfte att våren var på gång och jag leta vårtecken!
Snöhögarna har minskat rejält och Tjejen slängde sej mellan dem alla!

Måndagens uppvaknade blev till glädjeskutt och den syn som mötte henne utanför
dörren! Tänk er själva en plogbil omvandlad i en hundkropp där käken
vidöppen för att samla snö samtidigt man springer i full karriär!
De nästan borttinade högarna har börjar växta enormt och Löfte om mera snölek!

178 Löfte    (88 av 365)

6 kommentarer:

  1. Oj du ligger före och jag är hopplöst efter. En härlig bila av en snöälskare!
    Jag har också njutit av alla dina fina bilder som du lagt upp sedan jag var här sist ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild :-). Hos mig är det bara Nancy som gillar snön och blir till sig vid nysnö.

    SvaraRadera
  3. Tjejen verkar ha en förkärlek för snö. :D

    SvaraRadera
  4. Härlig bild :D Men ser kallt ut!! Fryser inte tjejen om magen?!! Kram :)

    SvaraRadera
  5. Inget är som härlig snölek för de fyrbenta vännerna. Fin bild

    SvaraRadera